Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik kennismaken met Yoobi?

    Kies voor een vrijblijvende demo-account of laat onze accountmanager een demonstratie geven van Yoobi. We kunnen een bezoekafspraak voor je inplannen of een online schermdeling inplannen. 

    Klik hier
  • Hoe kan ik inloggen in Yoobi?

    Iedere klant krijgt een eigen webadres(URL) waar je kunt inloggen. Weet je de URL niet? Neem contact op met je collega die het gebruikersaccount heeft aangemaakt. Of..

    Neem contact op met onze support afdeling.  
  • De Yoobi App: Inloggen of inschrijven?

    Zijn Yoobi en de App nieuw voor je? Download de app en kies voor ‘inschrijven’. Maak je al gebruik van Yoobi? kies voor ‘inloggen’ om in te loggen met je bestaande inloggegevens. 

    meer antwoorden over de app ›

  • Hoe verhoog ik het aantal licenties? 

    Als je niet genoeg licenties hebt om een nieuwe medewerker toe te voegen klik dan rechts boven in je Yoobi scherm op het vraagteken en kies 'licentie informatie'. Er opent een overzicht van de huidige licentie(s). Bestel hier direct extra licenties bij. 

  • Hoe deblokkeer ik een medewerker? 

    En geblokkeerde medewerker kun je via de knop ‘Deblokkeren’ weer deblokkeren. Deze knop is zichtbaar rechtsboven op de overzichtspagina van de medewerker. 

    meer antwoorden rond personeel ›
  • Standaard of premium support? 

    Voor ondersteuning bij het dagelijks gebruik leveren wij standaard support aan onze klanten. Binnen drie werkdagen ontvangen zij een antwoord op hun vraag. Bij premium support is dat binnen 1 werkdag. 

  • Hoe verloopt de inrichting? 

    Als je met Yoobi start, stel je eerst de gegevens van jouw organisatie in. Deze gegevens voer je handmatig in of via een import. Onze consultants begeleiden je hierbij.
    Het is ook mogelijk om extra consultancy af te nemen.  

  • Waarom kan ik geen uren registreren? 

    Dat kan drie dingen betekenen. De medewerker heeft geen registratierechten op die activiteit, de activiteit is gesloten (status of einddatum), of het project is gesloten (status of datum) waardoor er geen activiteiten worden getoond.

    meer antwoorden ›

Heb je meer vragen?

Meer vragen en antwoorden kun je vinden via:

meer veelgestelde vragen ›