App: veelgestelde vragen

Yoobi App
Jazeker. Via de app registreren medewerker heel snel en gemakkelijk de uren. Zie ook onze pagina over de app. 
Als de app niet goed meer functioneert, probeer dan de volgende oplossingen:
  • Sluit de app en start deze opnieuw op
  • Verwijder de app van je toestel en installeer de app opnieuw
  • Zet je telefoon een keer uit en weer aan
Helpen bovenstaande oplossingen niet, maak dan een supportmelding aan. Stuur een e-mail naar support@yoobi.nl en voeg indien mogelijk screenshots(aan/uit knop + startknop) toe van eventuele foutmeldingen. Omschrijf het probleem volledig; Welke handelingen heb je uitgevoerd, wat werkt er niet precies, enz. Geef ook door van welk type telefoon je gebruik maakt.
Als je een project niet in de app kunt vinden om je uren te registreren kan het zijn dat je het project niet in het juiste tabblad zoekt. Op het moment dat je een project kan selecteren in de Yoobi App zijn er drie 'tabbladen'. Deze zie je onderin je scherm:
  1. Laatst gebruikt
  2. Favorieten
  3. Zoeken
Als je een project niet kunt vinden/selecteren kan het zijn dat je in het tabblad 'Laatst gebruikt' stond. Daar zijn alleen de projecten zichtbaar die je laatst gebruikt hebt. Ga naar het 3e tabblad 'Zoeken' en zoek daar het betreffende project op.
Klik hier voor meer info over de Yoobi App.