App: veelgestelde vragen
Yoobi App
Is er een App?
Jazeker. Via de app registreren medewerker heel snel en gemakkelijk de uren. Zie ook onze pagina over de app.
De Yoobi app werkt niet meer, hoe kan dat?
Als de app niet goed meer functioneert, probeer dan de volgende oplossingen:
- Sluit de app en start deze opnieuw op
- Verwijder de app van je toestel en installeer de app opnieuw
- Zet je telefoon een keer uit en weer aan
aan/uit knop + startknop
) toe van eventuele foutmeldingen. Omschrijf het probleem volledig; Welke handelingen heb je uitgevoerd, wat werkt er niet precies, enz. Geef ook door van welk type telefoon je gebruik maakt.Ik kan een project niet in de app toevoegen, hoe kan dat?
Als je een project niet in de app kunt vinden om je uren te registreren kan het zijn dat je het project niet in het juiste tabblad zoekt. Op het moment dat je een project kan selecteren in de Yoobi App zijn er drie 'tabbladen'. Deze zie je onderin je scherm:
- Laatst gebruikt
- Favorieten
- Zoeken
Handleiding Yoobi APP
Klik hier voor meer info over de Yoobi App.