kennisbank en consultancy

Yoobi is simpel én uitgebreid

We beschrijven hier de opties die er zijn om snel te vinden wat je zoekt.
Actueel

We werken iedere dag aan de uitbreiding en verbetering van Yoobi. Onze blog wordt regelmatig voorzien van informatie over functionele wijzigingen, nieuwe procedures of handige weetjes.
Op de support pagina zoek je naar informatie over bepaalde onderwerpen.
Onze actuele meldingen vind je hier.

Ondersteuning

Yoobi biedt geen telefonische support. Indien nodig bellen wij. Als je net bent gestart met Yoobi dan helpt onze consultant je verder. Ben je al een tijdje bezig gebruik dan de 'Help' optie in het menu bovenin Yoobi. Daar lees je informatie over het onderdeel waar je in bezig bent. Tenslotte kun je een support melding indienen waar je binnen 3 werkdagen (uiterlijk) antwoord op krijgt. 

Consultancy

Heeft jouw organisatie behoefte aan extra ondersteuning na de inrichting of wil je graag een training geven aan nieuwe collega`s? Wij bieden ook de mogelijkheid tot (betaalde) consultancy op locatie. Onze ervaren consultant komt bij je langs voor een (klassikale) training, inrichting of instructie.  

Schermdeling

Bijna alle inrichtingen en consultancy sessie`s vinden online plaats met behulp van schermdeling software. Hiermee kijk je vanaf je eigen werkplek mee en zie je welke instellingen onze consultant doorloopt.   

Nieuwsbrief

Wij zijn elke dag druk met de ontwikkeling van Yoobi. We houden je graag persoonlijk op de hoogte via onze blog en de nieuwsbrief

Feedback

We maken Yoobi voor onze klanten en gebruikers. We zijn dus enorm nieuwsgierig wat je van onze applicaties vind, bijvoorbeeld of iets handig is, of dat je iets mist.  

Weet je het niet meer?

Geen paniek. Onze support consultants helpen je snel op weg. Dien een support melding in voor hulp.

Meer ›