Stappenplan taak aan relatie toevoegen

Taken zijn op diverse plekken in te voeren in Yoobi. Bij de takenlijst (CRM > Taken), de agenda in het 'Mijn Yoobi' dashboard (bij 'Mijn agenda'), bij projecten en bij een relatie

Let op: Een taak toevoegen is alleen mogelijk als je gebruik maakt van de module 'CRM'


Het toevoegen van een taak bij een relatie in Yoobi gaat snel en gemakkelijk. Hierbij het stappenplan:

1. Nieuwe taak toevoegen
Navigeer eerst naar de relatie via CRM > Relaties > Klik op relatie. Vervolgens zijn er 2 plekken waar je een taak kan toevoegen bij de gekozen relatie:

  • Via het tabblad 'Taken'. Klik hier op de rode + knop
  • Door in het tabblad 'Overzicht' op het + icoon te klikken in de kaart 'Taken'

  1. Klik op dit icoontje om de al aanwezige taken bij deze relatie te tonen of niet meer te tonen
  2. Klik op dit icoontje om de aanwezige invoervelden voor een nieuwe taak te beheren

2. Gegevens invullen
  • Vul de gewenste gegevens in
3. Taak direct afronden
  • Indien je de taak direct wilt afronden (bijvoorbeeld in het geval van het registreren van een telefoongesprek) kies dan voor 'Taak direct afronden'
4. Opslaan
  • Klik op opslaan. De taak is nu aangemaakt in Yoobi

5. Detailgegevens van de taak
Vul de gegevens indien nodig aan of wijzig deze in de detailgegevens van de taak:

  • Ga naar het tabblad 'Taken' bij de relatie (of zoek de taak op in de takenlijst via CRM > Taken)
  • Dubbelklik op de kaart (kaartweergave) of de regel (lijstweergave) van deze taak
  • Vul hier de gegevens aan of wijzig deze
 

Tip: Klik hier voor uitgebreide informatie over het aanmaken van een nieuwe taak 

  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: