Yoobi abonnement of licentie opzeggen

Onderstaande informatie is afgeleid van onze voorwaarden.
Let op: bijbestellingen betaal je tot aan de eerstvolgende prolongatiedatum.

Licentie informatie:
Voor een overzicht van je Yoobi abonnement en de afgenomen licenties klik je in je Yoobi scherm rechts boven op het vraagteken icoon en kies je voor 'Licentie informatie'.

Diverse abonnementen
Een Yoobi abonnement sluit je af per maand, per kwartaal of per jaar. Voor de abonnementen per maand of per kwartaal betaal je een toeslag.
Een abonnement bestaat uit één of meerdere licenties.
Er zijn een aantal modules waarbij je per medewerker een licentie nodig hebt (urenregistratie, verlof, crm beheerder).
Voor de overige modules betaal je een vast bedrag ongeacht het aantal medewerkers*.

Opzegtermijn
Maandabonnement: opzegtermijn van 1 maand
Kwartaalabonnement: opzegtermijn van 1 maand
Jaarabonnement: opzegtermijn van 2 maanden

Automatisch verlengen abonnement
Wordt een abonnement niet tijdig opgezegd, dan wordt dit abonnement stilzwijgend met een zelfde termijn verlengd. Een jaarabonnement wordt dus met een jaar verlengd, een kwartaalabonnement met een kwartaal.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Een opzegging moet schriftelijk of per e-mail naar sales@yoobi.nl of administratie@yoobi.nl gestuurd worden. Pas nadat wij dit bevestigd hebben is deze geldig.

Gebruiker licenties
In je abonnement neem je een aantal gebruiker licenties af. Het aantal actieve gebruiker accounts in Yoobi bepaalt het aantal licenties waarvan je in Yoobi gebruik maakt.
Heb je 15 gebruiker licenties in je abonnement, en 10 actieve gebruikers accounts, dan heb je dus nog 5 licenties over om 5 nieuwe gebruikers toe te voegen.
Gaat een medewerker uit dienst, dan deactiveer je het gebruikers account (gegevens blijven bewaard) maar komt de gebruiker licentie wel weer vrij. Je kunt dus voor deze zelfde licentie een nieuwe medewerker toevoegen.

Gebruiker licenties opzeggen
Als je alleen gebruiker licenties wilt opzeggen en niet het gehele abonnement dan is dit natuurlijk mogelijk. Hier geldt echter hetzelfde opzegtermijn voor als voor het abonnement. In het geval van een jaarabonnement dien je dit dus minimaal 2 maanden voor de prolongatiedatum schriftelijk of per e-mail naar sales@yoobi.nl aan te geven.
Wisselt het aantal gebruikers in jouw organisatie flink, dan kan het raadzaam zijn om een maandabonnement af te sluiten.

Gebruiker licenties bijbestellen
Bestel heel gemakkelijk gebruiker licenties als volgt bij: Klik op het vraagteken icoon rechts boven in je Yoobi scherm en kies vervolgens 'Licentie informatie'.
De licenties worden toegevoegd aan het huidige abonnement. Je betaalt dan ook de kosten tot de prolongatie datum. Stel je hebt een jaarabonnement wat nog 4 maanden loopt en je bestelt gebruiker licenties bij, dan betaal je nu dus alleen voor deze 4 maanden. Vanaf de prolongatie termijn lopen ze mee in de jaarlicentie en betaal je dus per jaar.
Klik hier voor meer informatie.

Geïnteresseerd in een nieuwe module of vragen over een huidige module?
Wil je meer informatie over een bepaalde module in Yoobi of zou je graag een module uit willen proberen? Neem dan contact met ons op via sales@Yoobi.nl.

Consultancy
Vraag je je af of je alles uit Yoobi haalt, of je de mogelijkheden volledig benut, of ben je nieuw in de organisatie en zou je graag meer van Yoobi willen weten, laat het ons weten. Via een online schermdeling kan een consultant je hierbij helpen. Hier kunnen wel kosten aan verbonden zijn. Neem contact met ons op over de mogelijkheden.

TIP: Yoobi heeft voor klanten een help website. In je Yoobi scherm klik je rechtsboven op het vraagteken icoon en kies je 'Help'. Je navigeert dan direct naar een support pagina met informatie over het scherm waar je op dat moment in Yoobi bent. Klik bovenin de website op 'Support' en zoek met behulp van de zoekbalk naar informatie. Klik op FAQ voor de meest gestelde vragen en antwoorden per onderwerp.



*Professional, Team, Corporate, Enterprise
Professional: maximaal 1 gebruiker
Team: maximaal 24 gebruikers
Corporate: vanaf 25 gebruikers
Enterprise: onbeperkt (meer dan 100)
De prijzen van modules in bovenstaande categorieën kunnen variëren. Indien je door het bijbestellen of opzeggen van gebruiker licenties in een andere categorie terecht komt, dan zullen wij hierover contact met je opnemen.

  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    12-03-2024
  • Tag:
  • Door:
    Annehil van Rutten
  • Supporttag:
Samengevat

Opzeggen van gebruikers-licenties is mogelijk mits één maand (twee maanden bij jaarabonnement) vóór prolongatie per e-mail is opgezegd én door ons bevestigd.

Bijbestellen van gebruikerslicenties kan online en zijn berekend tot aan prolongatiedatum, de restduur van het abonnement. Voor extra modules e-mail met sales.

Opzeggen van het abonnement is mogelijk mits één maand (twee maanden bij jaarabonnement) vóór prolongatie per e-mail is opgezegd én door ons bevestigd.

Support We leveren enkel support per e-mail. Indien nodig bellen wij je op voor aanvullende informatie. Respons in drie werkdagen. Bij Premium support 1 werkdag.