Inrichten van Yoobi

De inrichting van Yoobi.

Als je met Yoobi start stel je eerst samen met een Yoobi consulent de gegevens (medewerkers, projecten en activiteiten) van jouw organisatie in. Deze gegevens voer je handmatig in of je importeert de gegevens. Om ze handmatig in te voeren ga je als volgt te werk: 

Inloggen
Je logt in met je gebruikersaccount. Je persoonlijke gegevens zijn aan dit account gekoppeld, samen met de rol(len) en bijbehorende rechten die jij hebt binnen de organisatie. Deze gegevens zijn door de Yoobi beheerder te wijzigen via Beheer > Gebruikersaccounts.

Aan de slag
Om uren te kunnen registreren moeten de medewerkers in Yoobi aangemaakt worden en de projecten met activiteiten. Hierna kunnen eventueel overige modules ingericht worden.

Gefeliciteerd!
Je kunt aan de slag met Yoobi. Uren kunnen geregistreerd worden. Heb je naast het uren registreren nog andere modules afgenomen dan kunnen deze nu ingericht worden of later als je al een tijdje met Yoobi werkt.

Hulp bij de inrichting 
Als je bent ingelogd in Yoobi, klik je rechts in je scherm op de 'Help & Support'-knop. Het support paneel opent zich en je ziet direct support informatie over de huidige pagina waar je op dat moment in Yoobi bent. Ook worden er gerelateerde supportpagina's weergegeven en indien aanwezig een link naar een FAQ pagina en/of naar stappenplannen. Ook kun je hier zoeken op informatie in de zoekbalk.
Kom je er met deze informatie nog niet uit, klik dan op 'support melding' om je vraag bij het Yoobi support team in te dienen.


admin:index
  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
    Iris Keim
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag:
    admin:index