Yoobi Help en Support

Heb je een vraag over een bepaald onderwerp, raadpleeg dan de Yoobi support informatie:

Help & Support:
Dit is de blauwe knop rechtsonder (tegen de zijkant van je scherm). Deze knop is zichtbaar in ieder Yoobi scherm.



Klik hierop en er opent een ‘Help & Support’-paneel.
Wil je uitleg over de huidige pagina waarin je je begeeft in Yoobi, klik dan op de link bij ‘Huidige pagina’. Indien beschikbaar worden hier ook gerelateerde items, faq pagina’s en pagina’s met stappenplannen getoond. 
Je kan ook de zoekbalk gebruiken om informatie te vinden.

In het Help & Support-paneel worden ook de 2 laatste actuele meldingen getoond (zoals hotfixes en eventuele storingen).

Vraagteken en Help:
Rechtsboven in je Yoobi scherm zie je een knop met een vraagteken.



Klik op het vraagteken en kies 'Help'. Je navigeert direct naar de informatie over de pagina waarop je op dat moment in Yoobi bent.

Help website:
Alle support pagina’s zijn ook te vinden op onze help website: https://help.yoobi.nl/support. Zoek hier op omschrijving of op categorie. Ga naar het menu FAQ of bekijk de actuele meldingen. Deze menu items staan boven in het scherm.

Supportformulier:
Heb je in de beschikbare informatie nog niet het antwoord op je vraag gevonden, dien dan een supportmelding in via het supportformulier.

Let op: Wij leveren geen telefonische support. Indien nodig nemen wij wel telefonisch contact op.

Het supportformulier is op de volgende plekken beschikbaar:

  • In het Help & Support-paneel (te openen door rechts onder in je Yoobi scherm op Help & Support te klikken). Onderaan klik je op 'Support melding'
  • Via de help website. Klik hier op de knop 'Support melding'


 
  • Vul je telefoonnummer in voor als we jou over de melding terug willen bellen
  • Beschrijf duidelijk je vraag. Graag met zo veel mogelijk informatie over de betreffende medewerker, project, factuur enz. Hoe duidelijker de vraag hoe sneller we je kunnen helpen
  • Geef toestemming aan ons zodat we mee mogen kijken in je omgeving om je vraag te kunnen beantwoorden
  • Het meest duidelijke is om een of meerdere schermafbeeldingen ter verduidelijking naar ons te sturen. Dit kan helaas niet direct bij het indienen van een supportmelding, maar dit doe je als volgt:

Zo verstuur je een schermafbeelding:
Zodra je een supportmelding ingediend hebt, ontvang je hier een e-mail ter bevestiging van. Reply op deze e-mail en voeg hier de schermafbeelding(en) en/of bijlagen aan toe.
Zolang de titel van de e-mail intact blijft, worden de schermafbeeldingen en bijlagen toegevoegd aan je melding. Hier help je ons enorm mee.


Ingediende supportmeldingen:
Supportmeldingen die via het supportformulier zijn ingediend zijn terug te vinden onder de knop 'Ingediend' in het Help & Support-paneel

Standaard support:

  • Online help + toegang tot de veel gestelde vragen (FAQ) op help.yoobi.nl
  • Indienen van een online supportmelding
  • Reactietijd binnen 3 werkdagen

Premium support:

  • Online help + toegang tot de veel gestelde vragen (FAQ) op help.yoobi.nl
  • Indienen van een online supportmelding met de mogelijkheid deze telefonisch toe te lichten
  • Prioriteit: Reactietijd meestal binnen 1 werkdag
  • Telefonische terugkoppeling over de status indien wij dat nodig vinden
  • Ondersteuning in het uitvoeren van taken in Yoobi zoals:
    - Importeren van data
    - Herinrichten van Yoobi
    - Uitvoeren van bulktaken (in één keer rechten wijzigen of activiteiten toevoegen)
    - Corrigeren van ongewenste gebeurtenissen zoals het ongedaan maken van een definitieve factuur, verwijderen verlofaanvragen, etc.
Tot slot:
 

Heb je vragen over een supportpagina, is iets niet duidelijk of is er bijvoorbeeld een link die niet werkt laat het ons dan weten via een supportformulier. Alvast bedankt!

  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    13-07-2020
  • Tag:
  • Door:
    Iris Keim
  • Supporttag: