Wijziging koppeling Yoobi -Twinfield

Wolters Kluwer heeft een nieuwe manier van koppelen tussen Yoobi en Twinfield in gebruik genomen. Hierdoor zal de huidige bestaande koppeling per 08-04-2021 om 23:59 vervallen.
Lees hier hoe je de koppeling opnieuw instelt.

Wat heeft Yoobi gedaan?
Om Yoobi op de nieuwe manier met Twinfield te kunnen koppelen zal Yoobi op donderdag 8 april om 23:59 aanpassingen doorvoeren.

Let op: Jouw huidige koppeling met Twinfield komt hiermee direct te vervallen. Wij vragen je dan ook om op vrijdag 9 april onderstaande stappen uit te voeren om Twinfield opnieuw te koppelen:


Wat moet jij zelf als Yoobi beheerder doen?
Om opnieuw te koppelen met Twinfield voer je eenmalig de volgende eenvoudige stappen uit:

1) Ga naar Beheer > Instellingen > Api Koppelingen:



2) De code van jouw Twinfield administratie is gelijk gebleven en is dus al ingevuld (deze blijft ook ingevuld bij de instellingen van de afdeling wanneer je vanuit een afdeling factureert).

3) Klik op: ‘Nu inloggen voor access token’. Je navigeert nu naar de inlogpagina van Twinfield:



4) Log hier in met je Wolters Kluwer Account of je Twinfield gebruikersnaam en wachtwoord. Je navigeert naar de volgende pagina:



5) In dit scherm wordt toegang gevraagd voor de benodigde informatie voor de koppeling. Kies ‘Yes Allow’. Je navigeert nu weer terug naar Yoobi:



6) KLAAR! Er is nu een geldige access token ingesteld. De koppeling tussen Yoobi en Twinfield is weer actief.


Heb je nog vragen over de koppeling? Stel deze dan in een supportformulier en we helpen je zo snel mogelijk.

 

  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: