Standaard contract template toevoegen (tabblad Contract template gegevens)
In het contract van een medewerker is een werkrooster toegevoegd. Hierin kun je aangeven welke uren een medewerker werkt en welke uren de medewerker pauze heeft.
Bij het aanmaken van een werkrooster in een (nieuw) contract kun je gebruik maken van een of meerdere standaard contract templates. Als je in het contract van de medewerker een standaard contract template selecteert dan is deze nog aan te passen (Personeel > Medewerkers > Dubbelklik op de medewerker > Tabblad Contracten > Dubbelklik op contract > Tabblad Weekrooster).
Voor een overzicht van de bestaande standaard contract templates ga je naar: Beheer > Systeemvoorkeuren > Contract templates.
Klik op de knop '+ Nieuw contract template' om een nieuwe template toe te voegen. Er start een korte wizard.
Tabblad 1 Contract template gegevens. Vul of wijzig de naam van de template
Tabblad 2 Weekrooster. Vul hier het weekrooster in. Hoe je een weekrooster het beste kunt invullen lees je hier.
contractTemplate:newcontracttemplate:0
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:Iris Keim
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:contractTemplate:newcontracttemplate:0
-
Meer:English releasenotes