Ontvang korting op je factuur als Yoobi Ambassadeur
Bij Yoobi vinden we het ontzettend fijn wanneer gebruikers enthousiast zijn over onze software. Wij doen namelijk niks liever dan bedrijven helpen met het vereenvoudigen van hun administratieve processen voor meer tijdsbesparing. Het gebeurt met regelmaat dat we gebeld worden door potentiële nieuwe klanten die aangeven dat ze door een huidige klant zijn getipt om naar Yoobi te kijken. Omdat wij vinden dat hier wat tegenover moet staan, is er het Yoobi Ambassadeursprogramma. We vertellen je er meer over in dit blog.
Het Yoobi Ambassadeursprogramma
Het Yoobi Ambassadeursprogramma is er al een tijdje maar we hebben gemerkt dat veel gebruikers hier niet van op de hoogte zijn. Daarom brengen we het graag onder de aandacht. Er is geen betere reclame dan mond-tot-mondreclame, en als jij zó enthousiast bent over Yoobi dan staat daar uiteraard wat tegenover. Kort gezegd houdt het in dat wanneer je als gebruiker een nieuwe klant aanbrengt, je korting ontvangt op jouw eigen Yoobi factuur. Dat is mooi meegenomen.
Zo werkt het Yoobi Ambassadeursprogramma
Wanneer je Yoobi aanbeveelt bij bedrijven die op zoek zijn naar software, dan ontvang je eenmalig een mooie korting op jouw eigen Yoobi abonnement. Deze korting is minimaal 50 euro en maximaal 150 euro. Om dit proces soepel te laten verlopen hebben we een formulier aangemaakt. Door dit formulier in te vullen weten we wie er via jouw aanbeveling klant wordt.
De spelregels
Uiteraard zijn er een aantal spelregels verbonden aan het Yoobi Ambassadeursprogramma. We zetten ze voor je op een rij:
-
Zodra dit formulier is ingevuld nemen wij contact op om te kijken of onze software inderdaad bij de potentiële klant past;
-
Is het een match en worden ze klant? Dan wordt de korting in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur die je ontvangt nadat jouw relatie de eerste factuur heeft voldaan;
-
Een nieuwe klant kiest bij aanvang voor een jaarcontract met Yoobi;
-
Zelf heb je een abonnement met een minimale factuurwaarde van €500 per jaar;
-
De korting kunnen we alleen goed verwerken wanneer het formulier is ingevuld. Je vindt de link naar het formulier onderaan in het Help & Support menu in jouw persoonlijke Yoobi-omgeving.
Beveel jij ons aan?
Natuurlijk hopen we dat je zo tevreden bent dat je onze software sowieso al aanbeveelt. Maar wellicht is dit nét een extra zetje om jouw enthousiasme nog verder te verspreiden. Ons team zit klaar om zoveel mogelijk bedrijven te helpen bij het vinden van de juiste software. Wij kijken in ieder geval uit naar jouw aanbevelingen.
Positieve review
Heb je niet direct een relatie die je onze software kunt aanbevelen? Je helpt ons ook enorm door een positieve review achter te laten op Feedback Company. Gemiddeld scoren we al een mooie 9.0 voor onze software en service, maar we zijn altijd op zoek naar meer tevreden gebruikers.
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:Margot Jonker
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes