Medewerkers koppelen aan een gebruikersrol
Als je een nieuwe gebruikersrol aangemaakt hebt of een bestaande gebruikersrol gewijzigd hebt, dan kun je vervolgens medewerkers aan deze rol koppelen.
Ga naar: Beheer > Systeemvoorkeuren > Gebruikersrollen
Ga naar het tabblad ‘Gebruikeraccounts’ en kies ‘Koppelen’. Koppel hier de medewerkers door deze aan te vinken en te klikken op ‘Koppelen’.
Een medewerker kan aan meerdere gebruikersrollen gekoppeld zijn.
Een medewerker met de rol ‘Administrator’ kan alles in Yoobi.
Bij onze CRM module horen gebruikersrollen met specifieke rechten. Deze rollen worden aangemaakt bij activering van de module. Gebruikers en CRM beheerders worden bij de inrichting aan de betreffende rollen toegekend.
role:roledetail:1
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:Iris Keim
-
Bijgewerkt op:22-08-2023
-
Tag:
-
Door:Annehil van Rutten
-
Supporttag:role:roledetail:1
-
Meer:English releasenotes