Handleiding Yoobi software
Handleiding Yoobi
Yoobi werkt niet met een complete handleiding. De informatie over de diverse onderdelen in Yoobi is terug te vinden in de supportpagina's die gekoppeld zijn aan de diverse schermen in Yoobi zelf.
Heb je net Yoobi aangeschaft en wil je aan de slag om Yoobi in te richten? Of ben je nieuw in een organisatie die Yoobi gebruikt dan zijn er de volgende 2 handige supportpagina's:
- Welkom bij Yoobi: Handleiding Beheerders. Lees o.a. hoe je projecten, relaties en medewerkers toevoegt in Yoobi, hoe je instellingen beheerd in Yoobi en hoe je rollen en rechten bepaald voor medewerkers.
- Welkom bij Yoobi: Handleiding Medewerkers. Lees o.a. hoe je je Yoobi account aanmaakt, hoe je uren registreert, hoe je de week afsluit en hoe je de Yoobi APP installeert en gebruikt.
Supportpagina's
Klik rechts onder aan de zijkant van je scherm op de blauwe ‘Help & Support’ en support knop. Er opent een support-paneel.
Wil je uitleg over de huidige pagina waarin je je begeeft in Yoobi, klik dan op de link bij ‘Huidige pagina’. Indien beschikbaar worden hier ook gerelateerde items, FAQ-pagina’s en pagina’s met stappenplannen getoond.
Je kan ook de zoekbalk gebruiken om informatie te vinden.
FAQ
De meest gestelde vragen en antwoorden over een bepaald onderwerp in Yoobi vind je in op de FAQ-pagina.
Supportpagina's in een andere taal
- NL: Alle support artikelen kunnen met behulp van de link naar Google© translate rechts in het scherm, in een andere taal worden geopend. Dit geeft vaak een redelijk goede vertaling.
- EN: All Yoobi articles can be translated via Google© translate opening through the links on that page.
- DE: Alle Artikel können über Links zu Google© translate in einer anderen Sprache geöffnet werden.
- FR: Tous les articles peuvent être ouverts dans une autre langue en utilisant des liens vers Google© translate.
Meer support?
Met behulp van de supportpagina's toch geen antwoord op je vraag gevonden? Gebruik dan het supportformulier om je vraag aan onze supportafdeling te stellen. Telefonische support is niet inbegrepen. Je kunt ons niet bellen. Wij kunnen jou wel bellen als we vragen hebben of denk dat we je daarmee sneller kunnen helpen.
Lees hier alles over support.
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:
-
Bijgewerkt op:08-03-2025
-
Tag:
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes