Handige tips om jouw supportvraag in te dienen
Handige tips om jouw supportvraag in te dienen
Dagelijks ontvangen we bij Yoobi supportvragen en we streven ernaar om iedereen zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Hoewel we geen telefonische support bieden, staan we altijd klaar om je te helpen met jouw vraag. In dit blog delen we enkele handige tips om ervoor te zorgen dat jouw supportvraag volledig en duidelijk is. Hoe completer jouw vraag, hoe sneller wij het juiste antwoord voor je hebben.
Vind zelf het antwoord op je vraag
Voordat je een supportvraag indient, raden we aan om eerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Op onze hulpsite vind je antwoorden op veelgestelde vragen en uitgebreide artikelen die uitleggen hoe verschillende functionaliteiten werken en hoe je bepaalde instellingen zelf aanpast. Door op de blauwe Help & Supportknop rechtsonder in jouw Yoobi-omgeving te klikken kom je direct in het help & supportmenu.
De artikelen die je hier ziet zijn gerelateerd aan het onderwerp waar je je op dat moment binnen Yoobi bevindt. Of je nu werkt in je financiële dashboard of elders, je vindt altijd relevante informatie die je kan helpen.
Een supportvraag indienen
Heb je het antwoord niet gevonden? Dien dan eenvoudig een supportvraag in via de blauwe "Help en Support" knop.
Hier zijn enkele tips om je supportvraag zo duidelijk en volledig mogelijk te formuleren:
Geef zoveel mogelijk details:
Beschrijf nauwkeurig wat je aan het doen was toen het probleem zich voordeed. Geef bijvoorbeeld aan welke stappen je hebt ondernomen en welke melding je precies kreeg. Vermeld ook of het probleem zich voordoet in de webversie van Yoobi of via de app. Als je beheerder of manager bent, vermeld dan ook bij welke medewerker het probleem zich voordoet, indien van toepassing. Vergeet ook zeker niet om projectnamen, activiteitnamen, factuurnummers, tijdstippen en andere relevante informatie door te geven.
Voorbeelden
We krijgen op onze supportafdeling een grote variatie aan vragen binnen. Daarom hebben we een aantal vragen onder de FAQ sectie alvast voor je beantwoord. Om de tips die we hierboven hebben gegeven concreet te maken geven we een aantal voorbeelden hoe jij je vraag op de juiste manier stelt.
-
Ik ben werkzaam bij Yoobi en probeer in te loggen via mijn iPhone, mijn gebruikersnaam is Marco en het subdomein van mijn account is Yoobi, kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
-
Ik heb project A en mijn collega Marco wil op 1 maart zijn uren boeken op de activiteit projecturen. Echter staan er kruisjes in zijn timesheet. Hoe los ik dit op?
-
Ik heb project A aangemaakt en wil de activiteit kilometers sluiten. Hoe doe ik dat?
Stuur ons relevante schermafbeeldingen:
Na het indienen van je supportvraag ontvang je een e-mail met het nummer van jouw supportvraag, bijvoorbeeld YOOSUP-123456. Een schermafbeelding helpt om de situatie nog duidelijker te maken. Wij zijn hier vaak heel erg mee geholpen. Ga naar de bevestigings e-mail en antwoord hierop. Voeg een of meerdere schermafbeeldingen (of andere bijlagen) toe en verstuur. Zorg wel dat je het onderwerp van de e-mail ongewijzigd laat, hierdoor worden de bijlagen aan jouw melding in ons ticketsysteem toegevoegd.
Snel een antwoord
Ons streven is om je zo snel mogelijk te helpen met jouw vraag. Dit is altijd binnen 3 werkdagen maar vaak sneller. Wanneer je gebruik maakt van onze Premium Support optie dan ontvang je altijd binnen een werkdag een antwoord. Door deze tips te volgen bij het indienen van een supportvraag, help je ons om jou sneller het juiste antwoord te geven. Ben je op zoek naar een gedetailleerde beschrijving? Lees dan dit artikel.
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:Mercedes Roeland Gonzalez Pos
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes