APP: Overig

Onder het menu 'Overig' vind je de menu items die niet in de onderste menubalk passen. Ook kun je hier de volgorde van je menu items bepalen en vind je supportinformatie over de Yoobi app per menu.
 
Onderaan het scherm wordt het menu afgebeeld. Het laatste menu item is altijd ‘Overig’.
Afhankelijk van met welke modules je in Yoobi werkt en wat jouw rechten zijn, worden de overige menu-items getoond. Er is hier plaats voor 4 menu-items. Zijn er meer menu items dan vind je deze terug onder ‘Overig’.
 
  1. Tik op het menu ‘Overig’.
  2. De overige menu-items worden bovenaan getoond.
  3. Tik op het gewenste menu-item om dit menu te openen.
Onderaan het scherm wordt het menu afgebeeld. Het laatste menu item is altijd ‘Overig’.
Afhankelijk van met welke modules je in Yoobi werkt en wat jouw rechten zijn, worden de overige menu-items getoond. Er is hier plaats voor 4 menu-items. Zijn er meer menu items dan vind je deze terug onder ‘Overig’.

Stel de volgorde van de menu-items in de menubalk onderin je app-scherm als volgt in:
 
  1. Tik op het moersleutelicoontje (rechtsboven in het menu ‘Overig’).
  2. Alle menu-items worden onder elkaar getoond (zoals eerder aangegeven is het menu ‘Overig’ niet te verplaatsen).
  3. Tik een menu-item aan (deze kleurt blauw), houdt vast en sleep het item naar de gewenste plek.
  4. Kies ‘Opslaan’.
  5. De eerste 4 items en ‘Overig’ worden in de menubalk onderin getoond, de overige items vind je onder ‘Overig’.
Heb je een vraag over de Yoobi app, bekijk dan onze supportvideo’s en -teksten. Vind je het antwoord niet, dien dan een support aanvraag in.

Hulp nodig?
Heb je een vraag over een onderwerp in de Yoobi app, tik dan op ‘Hulp nodig’. Hier zijn per menu-item filmpjes en support informatie beschikbaar. Vind je hier niet het antwoord op je vraag, dien dan een supportaanvraag in.

Support aanvragen
Heb je een vraag over een onderwerp in de Yoobi app, en je kan het antwoord niet vinden in de filmpjes en teksten bij ‘Hulp nodig?’, dien dan een support aanvraag in:
 
  1. Je naam en e-mailadres worden automatisch ingevuld. Wil je een reactie terug op een ander e-mail adres, wijzig hier dan het e-mail adres.
  2. Vul je telefoonnummer in zodat we, indien nodig, telefonisch contact met je op kunnen nemen.
  3. Leg zo gedetailleerd mogelijk uit welk probleem je ervaart of wat jouw vraag is. Noem evt de datum/periode, het menu, het project, activiteit, enz. Zo kunnen we jou zo goed en snel mogelijk helpen.
  4. Geef ook door van welk type telefoon je gebruik maakt.
  5. Tik rechtsboven op ‘Insturen’ om de supportaanvraag in te sturen.
  6. Je krijgt een bevestiging van jouw aanvraag zodra deze goed door ons is ontvangen.
  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: