APP: Inloggen
Na inloggen blijf je ingelogd wanneer je de app sluit. Kies je in het menu ‘Overig’ voor uitloggen, dan moet je opnieuw inloggen om gebruik te kunnen maken van de app. Het subdomein en jouw gebruikersnaam blijven bewaard in jouw telefoon. Voer alleen nog je wachtwoord in.
Subdomein
Je vindt het subdomein terug in de e-mail waarmee je je Yoobi account kon activeren. Het subdomein is vaak de bedrijfsnaam en kun je ook terugvinden in de url in de Yoobi webversie op je computer.
Bijvoorbeeld:
https://bakkerijhenk.yoobi.nl In dit geval is ‘bakkerijhenk’ het subdomein. Dit voer je dus in bij het inloggen in de app (het stukje .yoobi.nl is namelijk al voor je ingevuld).
Bijvoorbeeld:
https://bakkerijhenk.yoobi.nl In dit geval is ‘bakkerijhenk’ het subdomein. Dit voer je dus in bij het inloggen in de app (het stukje .yoobi.nl is namelijk al voor je ingevuld).
Gebruikersnaam
De gebruikersnaam vind je terug in de e-mail waarmee je je Yoobi account kon activeren. Als je deze niet meer hebt, vraag dan je Yoobi beheerder naar jouw gebruikersnaam.
Wachtwoord
Dit is het wachtwoord dat je zelf ingesteld hebt bij het activeren van je Yoobi account. Ben je deze vergeten, tik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Inloggen via SSO, Microsoft of Google
Het is ook mogelijk in te loggen met SAML SSO, Google of Microsoft. Dit moet dan in jouw account ingesteld zijn. Vraag jouw Yoobi beheerder hier naar.
-
Gepubliceerd op:
-
Gemaakt door:
-
Bijgewerkt op:06-04-2023
-
Tag:
-
Door:Ruthger van der Staal
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes