Yoobi hotfix 2.3.8 is live

- Nieuwe look and feel voor relatieschermen en contactpersonen, diverse API verbeteringen en verschillende bugfixes.
- New look and feel for relationship screens and contacts, various API improvements and various bug fixes.
- Neues Erscheinungsbild für Beziehungsbildschirme und Kontakte, verschiedene API-Verbesserungen und verschiedene Fehlerkorrekturen.
- Nouvelle apparence et convivialité pour les écrans de relation et les contacts, diverses améliorations de l'API et diverses corrections de bogues. 
 
Yoobi hotfix 2.3.8 is live

Yoobi hotfix 2.3.8 is uitgebracht
De volgende verbeteringen zijn doorgevoerd:

  • improved Nieuwe look and feel voor relatieschermen.
  • improved Overzichtelijker weergave contactpersonen.
  • improved De API request "/employees/{number}" bevat nu ook de "functiegroep naam".
  • improved Bij de API request "/projectExternalApproval" kun je nu optioneel de volgorde van het externe rapport doorgeven, zoals die te zien is bij Extern accorderen bij de Projectinstellingen.
  • improved Bij de API request "/customers" en "/customers/{code}" is het nu mogelijk om bij de contactpersoon de kolom 'Notitie' te vullen.
  • fix "Factuur markeren als betaald" werkt nu wel met meer dan 2100 facturen (database limiet error).
  • fix Medewerkers die zowel projectmanager als afdelingsmanager zijn, kunnen voortaan alle medewerkers kiezen bij de projectrollen.
  • fix Medewerkers die afdelingsmanager zijn, kunnen voortaan alle medewerkers kiezen bij de accountmanager bij een relatie.
  • fix Bij de Jira-koppeling werden niet in alle gevallen alle registraties correct naar Yoobi overgezet.
Als je vragen hebt over de inhoud van deze release, kun je contact opnemen met onze servicedesk.
 
 

Yoobi support team

  • Gepubliceerd op:
    31-07-2020
  • Gemaakt door:
    Vincent Egt
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
    hotfix,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag:
Image

“Maak gebruik van het supportformulier binnen Yoobi en we antwoorden zo snel als mogelijk.”

Ruthger van der Staal, medewerker support