Sinds 14 februari: Fout in periode bepaling bij toevoegen factuurboekingen

Sinds 14 februari is bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online een probleem ontstaan in de periodebepaling. 
Sinds 14 februari: Fout in periode bepaling bij toevoegen factuurboekingen

Bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online is een probleem ontstaan in de periode bepaling. 

Hierdoor heeft Yoobi wellicht niet de correcte periode instelling mee kunnen genomen naar Exact online. Hierdoor zijn de boekingen wellicht niet geboekt in de periode waarin de uren zijn gemaakt, zoals ingesteld in Yoobi, maar is de factuurdatum als periode gekozen. 

Deze fout is inmiddels hersteld maar Yoobi kan de boeking die nu in Exact online zit niet meer aanpassen.

OPTIES:
1) Alle boekingen in Exact online verwijderen en in Yoobi de facturen opnieuw aanbieden naar Exact online.
2) Handmatig de periode van de boekingen in Exact online aanpassen.

Excuses voor het ongemak. 

Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij het heel graag. 

Yoobi Support Team

  • Gepubliceerd op:
    05-03-2020
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    19-02-2022
  • Tag:
    gesloten,storing
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: