Het vernieuwde Yoobi

  • Waarom veranderen jullie Yoobi?

    Wij willen onze klanten laten werken met actuele en moderne software. Hiervoor zijn innovatie in technologie én relevante vernieuwingen in de gebruikersinterface noodzakelijk.
    Daarnaast is een belangrijk speerpunt van de vernieuwing het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid.

  • Hoe lang kan ik de “oude” versie nog gebruiken?

    Momenteel gaan wij er vanuit dat vanaf 12 april 2019 alle gebruikers de vernieuwde versie gebruiken. We zullen dat actief promoten. 
    Jullie feedback is van groot belang. Je geeft dat snel aan ons door via de support knop in de vernieuwde versie.

  • Wat als ik iets niet kan vinden?

    Maak gebruik van het zoeken binnen Yoobi. Kijk in de help informatie. Klik door vanuit Yoobi (het ? knopje) en geef een zoekterm in óf stuur een support melding in.
    Dat kan tegenwoordig al direct vanuit Yoobi. 

  • Ik wil geen gebruik maken van de nieuwe versie? 

    Helaas moeten we je dan een beetje teleurstellen. Wij denken met het vernieuwde Yoobi veel verbeteringen te kunnen brengen. Wij snappen ook dat verandering lastig is. De huidige applicatie kunnen wij straks niet meer ondersteunen en zullen we binnen twee maanden uitfaseren. 

  • Wat gaat er nog meer veranderen? 

    Zodra alle gebruikers met het vernieuwde Yoobi werken gaan wij verder met het verbeteren van zowel de gebruikers-interface, processen binnen Yoobi maar bijvoorbeeld ook rapportage-mogelijkheden. De systeemeisen voor het gebruik van Yoobi zullen ook wijzigen.

  • Wat verandert er niet?

    Zoals je gewend bent van ons nemen we elk bericht serieus en behandelen we iedere vraag met hetzelfde enthousiasme.
    Daarnaast gaan wij gewoon door met ontwikkeling, verbetering en uitbreiding van Yoobi als product. 

Heb je meer vragen?

Meer vragen en antwoorden kun je vinden via:

meer veelgestelde vragen ›