Nieuwe en verbeterde functionaliteiten in Yoobi 

Bij Yoobi werken we continu aan het verbeteren van onze software om deze gebruiksvriendelijker en efficiënter te maken. In dit blog vertellen we over een aantal nieuwe en verbeterde functionaliteiten die (binnenkort) beschikbaar zijn. 

3 grote verbeteringen 
De komende tijd werken we hard aan 3 grote verbeteringen. Zo gaan we aan de slag met het help en supportmenu, wordt het mogelijk om een medewerker te anonimiseren en verstuur je straks een verzamelspecificatie in plaats van een aantal losse facturen.  

Help & Support menu verbeterd 
Momenteel werken we hard aan een verbeterde versie van het help- en supportmenu. De belangrijkste verandering is de scheiding tussen help en support in 2 aparte knoppen: 

  • De supportknop gebruik je voor het indienen van een supportaanvraag; 

  • Via de helpknop vind je zelf antwoorden door te zoeken in helpartikelen, veelgestelde vragen of door te chatten met onze chatbot. 
     

Bijlagen toevoegen 
In de huidige versie van het supportmenu is het niet mogelijk om bijlagen toe te voegen. Deze stuur je per -email nadat je een ticketnummer hebt ontvangen. Dit wordt binnenkort wel mogelijk! Je voegt een bijlage toe door: 

  • Deze in het bijlagenveld te slepen; 

  • Deze te uploaden via de uploadfunctie; 

  • Een screenshot te maken van de huidige pagina. 

Supportchat 

Sinds kort is er een supportchat beschikbaar in Yoobi. We hebben ChatGPT aan Yoobi gekoppeld via Zapier om een chatbot te creëren die antwoorden geeft op basis van onze veelgestelde vragen en supportartikelen. Hoe meer vragen er worden gesteld, hoe beter de antwoorden worden. Nieuwe vragen voegen we toe aan onze kennisbank, zodat de chatbot continu verbetert. 

Binnenkort: Medewerker anonimiseren 
Verschillende gebruikers gaven aan dat ze graag medewerkers anonimiseren. Deze functionaliteit implementeren we binnenkort. Met deze optie verberg je alle persoonlijke gegevens van een medewerker, terwijl belangrijke data zoals geregistreerde uren op projecten bewaard blijven. 

 

Nieuw: Verzamelspecificatie en kassiersfunctie
Verschillende gebruikers vroegen om een oplossing voor het automatiseren van het facturatieproces bij bemiddeling en de optionele kassiersfunctie. Yoobi ondersteunt dit proces binnenkort met een verzamelspecificatie. 

 

Yoobi heeft nu ook verzamelspecificatie

 

Het bemiddelingsproces: 

  1. Er is een overeenkomst tussen de (ZZP) leverancier en eindklant 

  1. Er is een overeenkomst tussen bemiddelaar en eindklant voor de bemiddeling fee 

  1. Er is een overeenkomst tussen ZZP leverancier en bemiddelaar voor de dienstverlening (contractbeheer, factuurbeheer en kasbeheer/kassiersfunctie) 

De eindklant ontvangt een verzamelspecificatie met het totaalbedrag (kosten leverancier plus bemiddeling fee). Dit totaalbedrag maakt de klant over naar de dienstverlenende partij (bemiddelaar). 

Bij de verzamelspecificatie zitten twee losse facturen als bijlage: 

  • Eén factuur van de ZZP leverancier naar de eindklant 

  • Eén factuur van de bemiddelaar naar de eindklant voor de bemiddeling fee  

 
Blijf op de hoogte van deze en andere verbeteringen in Yoobi door regelmatig onze updates te volgen! 

 

 

  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
    Jurriaan Balleur
  • Bijgewerkt op:
    14-04-2025
  • Tag:
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: