Medewerker: Taken

Taken
Taken zijn alleen beschikbaar in de module CRM. Voeg een taak toe als agenda item, registreer een activiteit (bijvoorbeeld een gespreksverslag) of voeg een e-mail toe als taak in Yoobi.
Ga naar Personeel > Medewerkers > klik Medewerker > tabblad Taken.

Kaart- of lijstweergave
Het tabblad 'Taken' heeft 2 weergaves, de kaart- en lijstweergave.

 Wissel van lijst weergave door deze knop in je Yoobi scherm te gebruiken. 


Nieuwe taak toevoegen
Klik op de rode + knop in de lijst (6) om een nieuwe taak toe te voegen.

Detailgegevens van een taak
Dubbelklik op een taak om de detailgegevens van deze taak te openen.

Tabblad Taken
In het tabblad ‘Taken’ zijn de taken en de geregistreerde activiteiten zichtbaar die aan de medewerker gekoppeld zijn.
Er zijn 2 weergaves mogelijk (5): De kaartweergave of de lijstweergave. Yoobi onthoudt jouw weergave instelling in ieder tabblad.

Kaartweergave:


Tabblad Taken (kaartweergave)

1. Kaart. Dubbelklik op de kaart om naar de detailgegevens van deze taak te gaan.
2. Acties. Klik op het icoontje met de 3 puntjes en voer direct een actie uit voor deze order: Annuleren, Afronden, Uitstellen, Aannemen, of Verwijderen.
3. Downloaden. Klik om het overzicht van de taken te downloaden als PFD- of Excelbestand.
4. Acties. Selecteer meerdere taken, klik op het icoontje met de 3 puntjes en voer direct een actie uit voor de geselecteerde taken: Annuleren, Afronden, Uitstellen, Aannemen, of Verwijderen.
5. Weergave. Wissel van kaart- naar lijstweergave of andersom.
6. Nieuwe taak. Klik op de rode + om een nieuwe taak toe te voegen. 
7. Filters. Stel filters in om te filteren in je taken.

Volgorde kaarten
De volgorde van de kaarten kun je als volgt zelf bepalen: Verander de schermweergave van kaartweergave naar lijstweergave (5). De lijst kun je naar eigen wens op volgorde zetten door op een kolomnaam te klikken. Verander de schermweergave weer naar de kaartweergave en de ingestelde volgorde wordt meegenomen.

Gekoppelde gebruikers aan taak
De gekoppelde gebruikers worden getoond door middel van onderstaande icoontjes. Navigeer met je muis over het icoontje voor meer informatie. 
 
Deze medewerker (in dit geval Marco Dijkman) is gekoppeld aan deze taak
Deze groep is gekoppeld aan deze taak
Deze afdeling is gekoppeld aan deze taak
 

Lijstweergave:



1. Regel.
 Dubbelklik op de regel om naar de detailgegevens van deze taak te gaan.
2. Beheer lijst. Klik op het moersleutel icoontje en bepaal zelf welke kolommen je in de lijst wilt en in welke volgorde.
3. Downloaden. Klik om het overzicht van de orders te downloaden als PFD- of Excelbestand.
4. Acties. Selecteer een of meerdere taken (regels), klik op het icoontje met de 3 puntjes en voer direct een actie uit voor de geselecteerde taken: annuleren, afronden, uitstellen, aannemen, of verwijderen.
5. Weergave. Wissel van kaart- naar lijstweergave of andersom.
6. Nieuwe taak. Klik op de rode + om een nieuwe taak toe te voegen. 
7. Filters. Stel filters in om te filteren in je taken.


EMPLOYEE:EMPLOYEEOVERVIEW:4
  • Gepubliceerd op:
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    17-03-2023
  • Tag:
  • Door:
    Iris Keim
  • Supporttag:
    EMPLOYEE:EMPLOYEEOVERVIEW:4