Yoobi release 1.13 is uitgebracht

In deze release komen veel nieuwe functionaliteiten voor onze CRM-module beschikbaar en hebben we de performance van Yoobi verbeterd. 

Yoobi release 1.13 is uitgebracht

 

 


De volgende verbeteringen zijn doorgevoerd:

CRM:

  • Wij introduceren de (bèta versie van) workflow functionaliteit. Maak zelf stap-voor-stap werkstromen aan in Yoobi en werk samen aan documenten, taken en projecten. Voor meer informatie over deze nieuwe module neem je contact op met onze afdeling sales.
  • Onder het menu item ‘taken’ is nu ook het kopje “werkvoorraad” toegevoegd
    • Bekijk hier de taken van andere medewerkers en groepen
    • Deze lijst van taken is te sorteren en filteren en heeft een aantal praktische voor gedefinieerde filters
  • Nieuw “Mijn agenda”
    • Een agenda die jouw geplande taken per maand / week / dag toont
    • De agenda toont jouw geplande verlof en optioneel dat van je medewerkers
    • Wijzig geplande taken door ze naar een andere dag te slepen
  • Het is nu mogelijk om bij het bewerken van een taak meteen uren te registreren
  • De historie bij taken is uitgebreid
  • Nieuw: notificaties bij taken. Laat Yoobi je een e-mail sturen bij het afronden of wijzigen van een taak
  • Taken kunnen nu worden gekoppeld aan een project

Facturatie:

  • De rapportage functionaliteit bij het factuur scherm heeft nu de mogelijkheid om deze informatie te exporteren als pdf

Widgets:

  • Bepaal zelf de hoogte van de widgets in je dashboard, door ze naar de gewenste hoogte te slepen.

Performance:

  • Yoobi is sneller geworden voor gebruikers die werken met Internet Explorer
  • Het openen van project details, klant details en taak details is sterk verbeterd

De volgende foutmelding is verholpen:

  • Soms toonden er twee pop-up meldingen bij de taakbalk bovenin het scherm, dit is verholpen 

 

  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Sarah Kocken
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    release,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: