Yoobi release 1.13 is uitgebracht
In deze release komen veel nieuwe functionaliteiten voor onze CRM-module beschikbaar en hebben we de performance van Yoobi verbeterd.

De volgende verbeteringen zijn doorgevoerd:
CRM:
- Wij introduceren de (bèta versie van) workflow functionaliteit. Maak zelf stap-voor-stap werkstromen aan in Yoobi en werk samen aan documenten, taken en projecten. Voor meer informatie over deze nieuwe module neem je contact op met onze afdeling sales.
- Onder het menu item ‘taken’ is nu ook het kopje “werkvoorraad” toegevoegd
- Bekijk hier de taken van andere medewerkers en groepen
- Deze lijst van taken is te sorteren en filteren en heeft een aantal praktische voor gedefinieerde filters
- Nieuw “Mijn agenda”
- Een agenda die jouw geplande taken per maand / week / dag toont
- De agenda toont jouw geplande verlof en optioneel dat van je medewerkers
- Wijzig geplande taken door ze naar een andere dag te slepen
- Het is nu mogelijk om bij het bewerken van een taak meteen uren te registreren
- De historie bij taken is uitgebreid
- Nieuw: notificaties bij taken. Laat Yoobi je een e-mail sturen bij het afronden of wijzigen van een taak
- Taken kunnen nu worden gekoppeld aan een project
Facturatie:
- De rapportage functionaliteit bij het factuur scherm heeft nu de mogelijkheid om deze informatie te exporteren als pdf
Widgets:
- Bepaal zelf de hoogte van de widgets in je dashboard, door ze naar de gewenste hoogte te slepen.
Performance:
- Yoobi is sneller geworden voor gebruikers die werken met Internet Explorer
- Het openen van project details, klant details en taak details is sterk verbeterd
De volgende foutmelding is verholpen:
- Soms toonden er twee pop-up meldingen bij de taakbalk bovenin het scherm, dit is verholpen
-
Gepubliceerd op:30-09-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:release,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes