Yoobi onbruikbaar zondag 19 februari 2023 | Yoobi not available sunday february 19th
Yoobi was door een platformprobleem helaas zondagnacht en -morgen 19 februari 2023 niet bruikbaar.
NL:
Zondagochtend 10:20 hebben klanten geconstateerd dat Yoobi niet correct werkt. Het was wél mogelijk om in te loggen echter traden er fouten op bij het aanroepen van de timesheet, rapportages, en financieel. Dat is voor nu de informatie zoals bekend.
We herstarten het platform en initialiseren e.e.a zodat klanten verder kunnen met het platform. Op een nader moment zullen we onderzoeken wat er is gebeurt en hierover rapporteren.
Servers zijn herstart, applicatie werkt goed. Er is géén indicatie dat er dataverlies heeft plaatsgevonden.
EN:
Sunday morning 10:20 am, customers have found that Yoobi is not working correctly. It was possible to log in, but errors occurred when calling the timesheet, reports, and financial. That is the information for now as known.
We restart the platform and initialize everything so that customers can continue with the platform. We will investigate what happened and report back at a later date.
Servers have been restarted, application is working fine. There is no indication that data loss has occurred.
-
Gepubliceerd op:19-02-2023
-
Gemaakt door:Vincent Egt
-
Bijgewerkt op:01-03-2023
-
Tag:gesloten,storing
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes