Yoobi hotfix 1.17.8 is uitgebracht
In deze hotfix hebben we naast diverse oplossingen voor gemelde fouten nieuwe verbeteringen aan offertes en de Nmbrs® koppeling doorgevoerd.

We hebben de volgende verbeteringen doorgevoerd:
Binnen offerte templates werd nog geen rekening gehouden met de valuta van de verkoop. Bij nieuwe offertes wordt de valuta nu direct uit de verkoop overgenomen
Nmbrs® koppeling:
Het ophalen van de juiste kostenplaats en kostendrager is nu verbeterd
Het contract de meest recente startdatum wordt nu automatisch gekozen
Bij een breed rapport, veel kolommen, verscheen na scrollen een dubbele header (kop)
De volgende foutmeldingen zijn verholpen:
Bij het verzenden van een factuur zonder e-mailadres i.c.m. financiële koppelingen een fout op. Dit is nu verholpen.
Het invoeren van een nieuw adres bij een order verorzaakte een foutmelding.
Wanneer je een nieuwe taak invoert m.b.v de app waarbij de einddatum vóór de startdatum ligt, dan trad er een fout op en werd de taak niet opgeslagen.
Bij horizontaal scrollen i.c.m het verkleinen van de browser ging de table-header (tabelkop) niet correct mee
Bij het importeren van registraties: voor declaraties die gelukt zijn wordt nu altijd het tarief berekent. Ook als er tijdens de import fouten optreden.
Voor vragen over deze hotfix of meldingen kunt u contact opnemen met onze support desk.
Ga hiervoor binnen Yoobi naar het 'Help' menu bovenin en kies 'Support melding'
-
Gepubliceerd op:30-09-2018
-
Gemaakt door:Vincent Egt
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:hotfix,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes