Yoobi hotfix 1.17.8 is uitgebracht

In deze hotfix hebben we naast diverse oplossingen voor gemelde fouten nieuwe verbeteringen aan offertes en de Nmbrs®  koppeling doorgevoerd. 

Yoobi hotfix 1.17.8 is uitgebracht

We hebben de volgende verbeteringen doorgevoerd:

  • Binnen offerte templates werd nog geen rekening gehouden met de valuta van de verkoop. Bij nieuwe offertes wordt de valuta nu direct uit de verkoop overgenomen

  • Nmbrs® koppeling:

    • Het ophalen van de juiste kostenplaats en kostendrager is nu verbeterd

    • Het contract de meest recente startdatum wordt nu automatisch gekozen

    • Bij een breed rapport, veel kolommen, verscheen na scrollen een dubbele header (kop) 

De volgende foutmeldingen zijn verholpen:

  • Bij het verzenden van een factuur zonder e-mailadres i.c.m. financiële koppelingen een fout op. Dit is nu verholpen. 

  • Het invoeren van een nieuw adres bij een order verorzaakte een foutmelding.

  • Wanneer je een nieuwe taak invoert m.b.v de app waarbij de einddatum vóór de startdatum ligt, dan trad er een fout op en werd de taak niet opgeslagen.

  • Bij horizontaal scrollen i.c.m het verkleinen van de browser ging de table-header (tabelkop) niet correct mee 

  • Bij het importeren van registraties: voor declaraties die gelukt zijn wordt nu altijd het tarief berekent. Ook als er tijdens de import fouten optreden.

Voor vragen over deze hotfix of meldingen kunt u contact opnemen met onze support desk.

Ga hiervoor binnen Yoobi naar het 'Help' menu bovenin en kies 'Support melding'

  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Vincent Egt
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    hotfix,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: