Yoobi hotfix 1.16.12 is uitgebracht
In deze hotfix is het nieuwe orderscherm beschikbaar gemaakt.

We hebben de volgende verbeteringen doorgevoerd:
- Het orderscherm is herzien. Alles werkt nu vanuit 1 scherm, in plaats van meerdere niveaus
- Het is niet meer mogelijk om rechtstreeks een nieuwe order aan te maken, dit moet nu altijd via de klant, een offerte of gebaseerd op een project (via order samenstellen)
- Voor de module offertes is er een placeholder toegevoegd die ervoor zorgt dat het IP-adres van de goedkeurder op de (getekende) offerte terecht komt
- Bij het aanmaken van een nieuw tarief worden de tariefregels standaard leeggemaakt i.p.v. het getal 0
- Bij het zoeken van de social media-account van een contactpersoon, worden nu ook het bedrijf en de functie weergegeven
We hebben de volgende fouten verholpen:
- De widget afwezigheid houdt nu rekening met de ingestelde taal voor de weekdagen
- In de Yoobi App kreeg een afdelingsmanager niet zijn eigen onkosten te zien
- Agenda kleurfix voor Microsoft IE11 en Edge
- Fout in de rapportage pop-up facturen. Er werd geen rekening gehouden met het declaratietype, hierdoor konden dubbele regels ontstaan
- Het kon voorkomen dat de pdf van rapporten leeg werd aangeboden
- Bij het afsluiten van een maand, waarbij extern accorderen (maandelijks) na project accorderen (wekelijks) komt, werden alle al goedgekeurde weken van die maand weer opengezet
-
Gepubliceerd op:30-09-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:hotfix,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes