Yoobi hotfix 1.16.12 is uitgebracht

In deze hotfix is het nieuwe orderscherm beschikbaar gemaakt. 

Yoobi hotfix 1.16.12 is uitgebracht

We hebben de volgende verbeteringen doorgevoerd:

  • Het orderscherm is herzien. Alles werkt nu vanuit 1 scherm, in plaats van meerdere niveaus
    • Het is niet meer mogelijk om rechtstreeks een nieuwe order aan te maken, dit moet nu altijd via de klant, een offerte of gebaseerd op een project (via order samenstellen)
  • Voor de module offertes is er een placeholder toegevoegd die ervoor zorgt dat het IP-adres van de goedkeurder op de (getekende) offerte terecht komt
  • Bij het aanmaken van een nieuw tarief worden de tariefregels standaard leeggemaakt i.p.v. het getal 0
  • Bij het zoeken van de social media-account van een contactpersoon, worden nu ook het bedrijf en de functie weergegeven

We hebben de volgende fouten verholpen:

  • De widget afwezigheid houdt nu rekening met de ingestelde taal voor de weekdagen
  • In de Yoobi App kreeg een afdelingsmanager niet zijn eigen onkosten te zien
  • Agenda kleurfix voor Microsoft IE11 en Edge
  • Fout in de rapportage pop-up facturen. Er werd geen rekening gehouden met het declaratietype, hierdoor konden dubbele regels ontstaan
  • Het kon voorkomen dat de pdf van rapporten leeg werd aangeboden
  • Bij het afsluiten van een maand, waarbij extern accorderen (maandelijks) na project accorderen (wekelijks) komt, werden alle al goedgekeurde weken van die maand weer opengezet
  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Sarah Kocken
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    hotfix,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: