Yoobi hotfix 1.16.11 is uitgebracht

In deze hotfix zijn diverse fouten verholpen. 

Yoobi hotfix 1.16.11 is uitgebracht

We hebben de volgende foutmeldingen verholpen:

  • Bij producten was het niet meer mogelijk artikelen aan te maken
  • In sommige gevallen werden facturen meerdere keren aangeboden aan Yuki
  • De opmaak van het Google Drive venster is aangepast
  • Telefoonnummers met internationale notatie konden niet opgezocht worden via de API
  • Naam contactpersoon en bedrijfsnaam worden nu teruggegeven voor koppeling met VOYS
  • Fout in overzetten afrondverschillen naar AccountView
  • Meerdere keren wijzigen van taak levert van af nu niet meer meerdere notificaties op
  • Fout bij het opmaken van offertes
  • Betere foutafhandeling bij het importeren van orders
  • Probleem bij overzetten klant RIS import is verholpen
  • Na het aanmaken van een orderitem navigeer je terug naar de order en niet naar het klantscherm
  • Yoobi registreert wie als laatste de planning bijgewerkt heeft
  • App: Contactpersonen zonder contactgegevens werden niet getoond
  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Sarah Kocken
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    hotfix,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: