Yoobi hotfix 1.16.11 is uitgebracht
In deze hotfix zijn diverse fouten verholpen.

We hebben de volgende foutmeldingen verholpen:
- Bij producten was het niet meer mogelijk artikelen aan te maken
- In sommige gevallen werden facturen meerdere keren aangeboden aan Yuki
- De opmaak van het Google Drive venster is aangepast
- Telefoonnummers met internationale notatie konden niet opgezocht worden via de API
- Naam contactpersoon en bedrijfsnaam worden nu teruggegeven voor koppeling met VOYS
- Fout in overzetten afrondverschillen naar AccountView
- Meerdere keren wijzigen van taak levert van af nu niet meer meerdere notificaties op
- Fout bij het opmaken van offertes
- Betere foutafhandeling bij het importeren van orders
- Probleem bij overzetten klant RIS import is verholpen
- Na het aanmaken van een orderitem navigeer je terug naar de order en niet naar het klantscherm
- Yoobi registreert wie als laatste de planning bijgewerkt heeft
- App: Contactpersonen zonder contactgegevens werden niet getoond
-
Gepubliceerd op:30-09-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:hotfix,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes