Yoobi hotfix 1.14.4 is uitgebracht
Naast het verhelpen van foutmeldingen, zijn er verschillende verbeteringen doorgevoerd.

De volgende uitbreidingen zijn toegevoegd:
- In de factuurinstellingen van een order-item en factuureigenschappen van een factuur kun je (meerdere) CC e-mail adressen toevoegen
- Bij alle soorten facturen (regie, product, handmatig) is het mogelijk om een product toe te voegen
- Per afdeling kun je nu footer teksten bijhouden voor de uitgaande e-mails
De volgende verbeteringen zijn doorgevoerd:
- Wanneer een factuur Engelstalig is, dan wordt het land voortaan ook vertaald
- Bij het aanmaken van een orderitem wordt ook direct het reminder e-mailadres ingevuld
- In de sitecontent is het nu mogelijk om “linked images” toe te voegen
- Kolom “status gebruikersaccount” toegevoegd aan de medewerkerslijst
- Bij wijzigen van accordeertermijn (van wekelijks naar maandelijks of andersom) worden voortaan alle openstaande externe taken verwijderd
- Alleen met de module CRM kun je toegang krijgen tot Productgroep, Target en verkopen
De volgende foutmeldingen zijn verholpen:
- Facturen werden onterecht gegroepeerd, als een orderitem geen factuur e-mailadres had
- De knop “taak toewijzen en inplannen” gaf zowel een opslaan -als een foutmelding terug na toewijzen
- Bij factureren word het tarief vermenigvuldigt met het overwerkpercentage. Als deze uren vervolgens werden uitgesteld dan kon het decimaalteken op zijn geschoven
- Bij het importeren van projecten, wordt bij de koppeling met de afdeling voortaan ook gezocht naar de afdelingscode om te kijken of de afdeling al bestaat
- De datatable contactpersonen toont komma's na export naar XLS
- Labels aangepast bij de pop-up dat er al een verlofaanvraag aanwezig is voor de geselecteerde periode
- Bij het verwerken van de banktransacties werden niet alle regels correct gematched met facturen
- Als het beeldscherm vergrendeld wordt na een periode dat Yoobi niet is gebruikt, dan werd op een aantal schermen deze popup “geblurred”
- De bulkmutatie “factureren” maakte wel alle facturen aan, maar kwam vervolgens niet uit op 100%
- De widget ‘Afwezigheid medewerkers’ toonde incorrecte uren als er meerdere dagdelen in het contract van de medewerker stonden
-
Gepubliceerd op:30-09-2018
-
Gemaakt door:Sarah Kocken
-
Bijgewerkt op:29-10-2024
-
Tag:hotfix,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes