Yoobi hotfix 1.14.10 is uitgebracht

In deze release hebben wij verbeteringen doorgevoerd in een rapportage en een aantal foutmeldingen verholpen. 

Yoobi hotfix 1.14.10 is uitgebracht

De volgende verbeteringen zijn doorgevoerd:

  • Het rapport: Totaal uren per medewerker per maand (salaris administratie) is op de volgende punten aangepast:
    • Kolom gewerkte uren >>> toont aantal dagen dat gewerkt is (dus telt geen dagen mee waarop alleen afwezigheid is geboekt)
    • Kolom geregistreerde uren >>> toont aantal dagen waarop geregistreerd is (zowel gewerkte uren als afwezigheid)
    • Geïmporteerde Verkopen kregen altijd de status “planned”, terwijl dit afhankelijk moet zijn van de fase waarin de verkoop zit bevindt

De volgende foutmeldingen zijn verholpen:

  • Er ontstond een fout na het goedkeuren van een onkostendeclaratie bij een medewerker die niet gekoppeld was een gebruiker (i.v.m. ontbreken emailadres)
  • Er trad een fout op, als Yoobi controleerde of er niet meer verlof is geboekt dan de contracturen in de weektimesheet
  • Yoobi App (alleen bij iOS): als je geen toestemming gaf om contactpersonen te synchroniseren met je telefoon, dan trad er een fout op
  • Door het toevoegen van de Duitse taal trad er een fout op bij de website content
  • Het importeren van e-mails vanuit Gmail, hield Yoobi geen rekening  met de zomer/wintertijd bij het aanmaken van een activiteit in CRM
  • De registratie van aantallen in de timesheet hield geen rekening met de minimale tijdseenheid die geboekt moet worden
  • Betalingen verwerken vanuit Exact-online werkte in sommige situaties niet
  • Als je meerdere keren hetzelfde BTW percentage had, met een ander label en je ging vervolgens de factuur bewerken, dan verdubbelde de BTW
  • RIS Koppeling: bij het ontbreken van een zakelijk factuuradres trad er een fout op
  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Sarah Kocken
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    hotfix,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: