Wat u kunt doen als de mobiele app niet werkt (bijgewerkt)

Gisteren is na klantmeldingen gebleken dat de mobiele Yoobi app in specifieke gevallen niet meer werkt. 

Een software update eerder deze week veroorzaakt bij sommige klanten een probleem met de mobiele app. We werken hard aan een oplossing. 

Indien u problemen ondervind bij het werken met de app adviseren wij u om de webapplicatie te gebruiken en de berichten op deze pagina in de gaten te houden.

[Bijgewerkt 11:30]
We hebben een update uitgevoerd om het probleem op te lossen. 

Hieronder een beschrijving hoe u dit zelf kunt oplossen:

  1. Sluit uw app op de mobiele apparaat. 
    • Apple iOS: Twee keer snel drukken op de home-knop. De openstaande apps verschijnen nu allemaal naast elkaar. Als je veel apps open hebt staan, kun je van links naar rechts en vice versa naar de verschillende apps schuiven. Door de app naar boven te schuiven (swipen) wordt deze afgesloten.
    • Android: de "Home" knop ingedrukt houden om de lijst recent gebruikte apps te zien. Swipe de app opzij om deze te sluiten. (sommige apparaten hebben een aparte knop voor de lijst met recente apps. Raadpleeg uw handleiding.
  2. Open de Yoobi app opnieuw.

Onze excuses voor enige overlast

 

Yoobi support team

  • Gepubliceerd op:
    30-09-2018
  • Gemaakt door:
    Iris Keim
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    gesloten,release
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: