Vertraging afhandeling supportmeldingen | Delay handling support calls
NL Door een issue met de configuratie in ons support ticketing systeem, kan het zijn dat een antwoord van ons Support Team langer is uitgebleven, dan je van ons gewend bent. Het issue is opgelost en alle berichten zullen alsnog worden behandeld.EN Due to an issue with the configuration in our support ticketing system, it is possible that an answer from our Support Team has been delayed longer than you are used to from us. The issue has been resolved and all messages will still be processed.

NL Door een issue met de configuratie in ons support ticketing systeem, kan het zijn dat een antwoord van ons Support Team langer is uitgebleven, dan je van ons gewend bent. Het issue is opgelost en alle berichten zullen alsnog worden behandeld - in sommige gevallen dus met vertraging. Onze excuses voor het ongemak.
EN Due to an issue with the configuration in our support ticketing system, it is possible that an answer from our Support Team has been delayed longer than you are used to from us. The issue has been resolved and all messages will still be processed - in some cases with a delay. We apologize for the inconvenience.
-
Gepubliceerd op:03-08-2023
-
Gemaakt door:Ruthger van der Staal
-
Bijgewerkt op:28-05-2025
-
Tag:storing,gesloten
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes