Vakantieperiode voorbij: belangrijke informatie over Yoobi

Maandag 1 september verwachten we extra drukte bij Yoobi.
Vakantieperiode voorbij: belangrijke informatie over Yoobi

De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen belangrijke verbeteringen doorgevoerd in het kernsysteem van Yoobi. Deze technische wijzigingen hebben invloed gehad op de prestaties van de software, al merkte je daar als gebruiker weinig of helemaal niets van. 

Maandag 1 september verwachten we extra drukte bij Yoobi. Dat komt omdat na de vakantieperiode de meeste gebruikers weer actief zijn én er die dag veel gefactureerd wordt. Hierdoor wordt de software mogelijk zwaarder belast dan normaal. 

Wat doen wij voor een soepel verloop? 

  • Wij houden de prestaties van Yoobi die dag nauwlettend in de gaten; 
  • Er staat een back-up plan klaar voor het geval dat er onverhoopt problemen ontstaan; 
  • Mocht er toch een storing optreden, dan grijpen wij direct in en ontvang je zo snel mogelijk een update van ons. 

Met deze maatregelen willen wij ervoor zorgen dat je ook op drukke momenten je dagelijkse werkzaamheden probleemloos uitvoert. 

Storingen en meldingen publiceren we via onze helpsite én via onze statuspage.

Yoobi support team

  • Gepubliceerd op:
    26-08-2025
  • Gemaakt door:
    Vincent Egt
  • Bijgewerkt op:
    03-09-2025
  • Tag:
    gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: