Storing verzenden e-mail - opgelost

Op dit moment ervaren wij geen problemen meer met het versturen van emails die worden verzonden worden via het platform Brevo.
Storing verzenden e-mail - opgelost

8/2 15:10 Het probleem is door de leverancier geïdentificeerd. Zij hebben aangegeven dat het is opgelost . Wij monitoren dit. Het opnieuw verzenden van e-mails is niet nodig zolang het Yoobi systeem niet aangeeft dat de mails niet zijn ontvangen. Bij twijfel kijk zelf even in de geschiedenis tab van betreffende mail. We vragen ook om wat meer geduld te hebben voordat jullie bij onze support afdeling een melding doen.

Onze excuses voor de overlast veroorzaakt door dit probleem. Wij gaan intern evalueren wat we kunnen doen om soortgelijke gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen. Dit kost helaas tijd en wij zijn soms ook afhankelijk van externe partijen en/of jullie input.

Op dit moment ervaren wij problemen met het versturen van emails die worden verzonden worden via het platform Brevo. Dit betreft alle klanten die namens hun eigen domein emails verzenden. Wij werken aan een oplossing.

7/2 20:52 Het verzenden van mails via het Brevo systeem werkt momenteel met forse vertraging. Reden hiervoor is bij ons onbekend. Wel zien we dat mails worden verzonden én als afgeleverd worden gekenmerkt alleen met grote vertraging. Het opnieuw verzenden van de mails geen oplossing. Onze systemen proberen automatisch verzending en verwerking als nodig. Momenteel is het beste advies om nog even geduld te hebben.    

 

  • Gepubliceerd op:
    06-02-2024
  • Gemaakt door:
    Ruthger van der Staal
  • Bijgewerkt op:
    29-10-2024
  • Tag:
    opgelost,storing
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: