Prijsaanpassing 2025
Bij Yoobi vinden we niets belangrijker dan onze software aan de lopende band te blijven verbeteren. Niet alleen op het gebied van functionaliteiten, maar ook op het gebied van betrouwbaarheid, veiligheid en gebruiksvriendelijkheid. Om dit in de toekomst te blijven doen voeren we per 1-1-2025 een prijswijziging door.

Dit artikel is in november 2024 gepubliceerd en recent opnieuw. De inhoud is ook via onze nieuwsbrief verstuurd.
Het afgelopen jaar hebben we veel van onze doelen weten te realiseren. Zo zijn we inmiddels ISO 27001 gecertificeerd, is er een hoge betrouwbaarheid voor het afleveren van systeemberichten en e-mails gerealiseerd, hebben we veel verbeterd rond beveiliging, ontwikkelden we de nieuwe module Dienstenplanning en brachten we veel kleine en grote verbeteringen in bestaande functionaliteiten aan. Bekijk de animatie op onze site eens!
De komende jaren willen we ons platform stabiel houden, blijven innoveren en de service bieden die jullie van ons gewend zijn. Om dit te realiseren brengen we per 1 januari 2025 diverse wijzigingen aan in ons prijsmodel:
- Algemene prijsverhoging van 5%*;
- Prijsverhoging voor onze consultancy tarieven;
- Prijsverhoging per gebruiker verlofregistratie;
- Premium Support wordt verplicht bij Facturatie, Selfbilling, Verlofregistratie en de Salariskoppeling;
- We introduceren een opslag wanneer je meer dan 200 facturen per jaar verstuurt.
*Door afrondingsverschillen is een procentuele afwijking mogelijk. We ronden af naar boven en naar hele bedragen
Prijsaanpassing modules en consultancy
We voeren een prijsaanpassing door voor zowel onze modules als voor onze consultancytarieven.
- Voor alle abonnementen die vanaf 1 januari 2025 worden gefactureerd voeren wij een tariefwijziging door. Vanaf de prolongatiedatum wordt er een prijsverhoging doorgevoerd van 5%;
- Onze consultancy tarieven wijzigen vanaf 1 oktober 2024 naar € 125,- per gewerkt uur;
- Het tarief per gebruiker voor verlofregistratie wordt € 12,- per jaar.
Premium Support verplicht
Veel van onze gebruikers werken met de modules Facturatie, Selfbilling, Verlofregistratie en/of Salariskoppeling. Dit zijn modules waarover veel complexe en tijdsintensieve vragen worden gesteld. Om deze reden is vanaf 1 januari 2025 de Premium Support module verplicht voor deze modules.
Met de Premium Support module krijg je voorrang op de reguliere supportvragen en ontvang je altijd binnen 1 werkdag reactie op je vraag. De kosten van deze module zijn € 325,- per jaar voor een Team abonnement en € 516,- per jaar voor een Corporate abonnement. Wanneer je alleen gebruik maakt van Uren- en Verlofregistratie én 10 of minder gebruikers hebt dan krijg je 50% korting op deze moduleprijs.
Wanneer jouw abonnement prolongeert wordt deze module automatisch toegevoegd en gefactureerd.
TIP: Wanneer je kiest voor CRM Basis dan wordt Premium Support kosteloos toegevoegd aan je abonnement. Met CRM Basis regel je in een handomdraai je taakbeheer, relatiebeheer en koppel je met Outlook. De jaarlijkse kosten voor de CRM Basis module per jaar zijn € 453,- voor Team abonnement en € 645,- voor Corporate abonnement exclusief de eenmalige inrichtingskosten.
Opslag Facturatiemodule
Het afgelopen jaar hebben we al flink wat uitgebreid en verbeterd aan onze Facturatiemodule, en hier gaan we in 2025 mee door. Zo komt binnenkort de PEPPOL-integratie beschikbaar. Door de jaren heen is het aantal facturen enorm toegenomen. Dit vraagt meer van de software en daarom wordt er vanaf 1 januari 2025 met een opslag gewerkt. Dit is van toepassing wanneer je 200 of meer facturen per jaar verstuurt.
Aantal facturen |
Opslag |
Tot 199 facturen per jaar |
Geen opslag |
200 - 500 facturen per jaar |
€ 100,- |
501 - 2000 facturen per jaar |
€ 250,- |
2001 – 4999 facturen per jaar |
€ 350,- |
5000 – meer facturen |
€ 650,- |
Prolongatie e-mail
Bij een jaarabonnement sturen we 2 maanden voor de verlenging van je abonnement een prolongatie e-mail. Bij een kwartaalabonnement is dit 1 maand. Hierin staan de nieuwe tarieven vermeld.
De nieuwe tarieven en informatie over je licentie is ook te vinden in Yoobi. Klik hiervoor rechtsboven in je Yoobi scherm op het vraagtekenrondje en kies 'Licentie informatie'. Er opent nu een overzicht met daarin zowel je huidige als toekomstige abonnement.
We communiceren de wijzigingen in onze nieuwsbrief, op onze website(s) en eenmalig via een systeembericht. Bedankt voor je begrip en vertrouwen in Yoobi.
Alle genoemde tarieven zijn exclusief btw.
-
Gepubliceerd op:11-10-2024
-
Gemaakt door:Vincent Egt
-
Bijgewerkt op:02-07-2025
-
Tag:prijsaanpassing,open
-
Door:Vincent Egt
-
Supporttag:
-
Meer:English releasenotes