SSO-gebruikers kunnen problemen ervaren | Potential issues for SSO-users

NL Wie binnen Yoobi van SSO gebruik maakt, kan hierbij helaas problemen ondervinden; gebruikers worden bijvoorbeeld uitgelogd en kunnen niet opnieuw inloggen. Dat lukt dan meestal wel door cookies te verwijderen, de browser te sluiten en opnieuw in te loggen.

UPDATE We hebben hiervoor een fix en monitoren de situatie. Gebruik je SSO, verwijder dan eenmalig je browser cookies en log opnieuw in.


EN Those who use SSO within Yoobi may unfortunately experience issues such as being logged out and not being able to log in again. This can usually be solved by removing cookies, closing the browser and logging in again.

UPDATE We have implemented a fix and are monitoring the situation. If you are using SSO, you need to remove you browser cookies and log in again.

SSO-gebruikers kunnen problemen ervaren | Potential issues for SSO-users

SSO-gebruikers kunnen problemen ervaren

Wie binnen Yoobi van SSO gebruik maakt, kan hierbij helaas problemen ondervinden; gebruikers worden bijvoorbeeld uitgelogd en kunnen niet opnieuw inloggen. Dat lukt dan meestal wel door cookies te verwijderen, de browser te sluiten en opnieuw in te loggen. Wij zijn hiervan op de hoogte, om dit te verhelpen zijn meerdere updates aan onze systemen noodzakelijk waardoor we op korte termijn geen oplossing kunnen bieden. Onze excuses voor eventueel ongemak. 

UPDATE We hebben hiervoor een fix en monitoren de situatie. Gebruik je SSO, verwijder dan eenmalig je browser cookies en log opnieuw in.


Potential issues for SSO-users

Those who use SSO within Yoobi may unfortunately experience issues such as being logged out and not being able to log in again. This can usually be solved by removing cookies, closing the browser and logging in again. We are aware of this, to remedy this we need to perform several updates to our systems. Therefore we cannot offer a solution in the short term. We apologize for any inconvenience caused.

UPDATE We have implemented a fix and are monitoring the situation. If you are using SSO, you need to remove you browser cookies and log in again.

  • Gepubliceerd op:
    15-10-2020
  • Gemaakt door:
  • Bijgewerkt op:
    23-10-2020
  • Tag:
    open,storing
  • Door:
    Ruthger van der Staal
  • Supporttag: