Probleem in de periode bepaling bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online

Vanaf 14 februari is er bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online een probleem in de periode bepaling.
Probleem in de periode bepaling bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online

Bij het toevoegen van factuurboekingen vanuit Yoobi naar Exact online is een probleem ontstaan in de periode bepaling. Dit is het geval sinds 14 februari.

Hierdoor heeft Yoobi wellicht niet de correcte periode instelling mee kunnen genomen naar Exact online. Hierdoor zijn de boekingen wellicht niet geboekt in de periode waarin de uren zijn gemaakt, zoals ingesteld in Yoobi, maar is de factuurdatum als periode gekozen. 

Deze fout is inmiddels hersteld maar Yoobi kan de boeking die nu in Exact online zit niet meer aanpassen.

OPTIES:
1) Alle boekingen in Exact online verwijderen en in Yoobi de facturen opnieuw aanbieden naar Exact online.
2) Handmatig de periode van de boekingen in Exact online aanpassen.

Excuses voor het ongemak. 

Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij het heel graag. 

Yoobi Support Team

  • Gepubliceerd op:
    05-03-2020
  • Gemaakt door:
    Vincent Egt
  • Bijgewerkt op:
    16-06-2022
  • Tag:
    storing,gesloten
  • Door:
    Vincent Egt
  • Supporttag: